Re: pytanie o plyte glowna AsRock

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 21:00:54 MET DST

Doxent napisał(a):

> asrock miał swego czasu dobre płyty (pierwsza seria z i845 na zielonym
To właśnie te. :)
> laminacie) ale na mojej złej opinii przeważyła niechlubna seria z i865
Tych nie posiadamy aż tak wiele w pracy ale osobiście podkręciłem na
takiej Celerona D 2,4GHz @ 3,6GHz i chodzi już przeszło 2,5 roku w
takich ustawieniach (oddałem ją siostrzeńcowi) :) Dodam tylko, że wersja
i865G wypadała dużo gorzej od i865PE, na której podkręciłem tego
Celerona (mała elastyczność OC, w zasadzie bardzo niewielka).

Pzdr, OMSON