Re: pytanie o plyte glowna AsRock

Autor: ::: Matravers. Ltd ::: <webmaster_at_matravers.eu>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 13:19:02 MET DST

zainteresowalem sie plyta glowna AsRock A780GXH/128M ktora ma wbudowana
karte graf. z wyjsciem DVI.

Z mojego doświadczenia wynika (też jestem grafikiem 2D), że katra graficzna na płycie, nawet
najlepsza jest zawsze gorszym rozwiązaniem niż najtańsza, przestarzała karta na śledziu. Przemyśl
to, bo wszystko działa ok do puki nie brakuje ramu (a karta z niego przecież korzysta)

Pozdrawiam
www.matravers.pl