Re: Jaka myszka na BT do laptopa ?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 21:14:41 MET DST

HB, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h05rlg$c71$1@atlantis.news.neostrada.pl pobredza:

> Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w
> wiadomości news:gvnuqg$jo7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth. Mam złe
> doświadczenia: jakiś Logitech laserowy (modelu nie pamiętam) i
> notebook HP 6730b (problem dotyczy wielu takich kompletów). Bardzo
> długo nawiązują połaczenie (budzą się?) a czasami wogóle i trzeba
> wyłączyć i włączyć moduł bluetooth lub wręcz na nowo sparować. Być
> może problem dotyczy tylko tego zestawu i systemu operacyjnego
> Vista... Faktem jest jednak że jak już wystartują to działają bez
> [...]

Mam dokładnie te same odczucia niestety. Microsoft Bluetooth Notebook
Mouse 5000 na Bluetoocie Widcomma i Windows XP. Po kilku minutach
nieużywania ikonka BT w tray'u wygasała i po ruszeniu myszą było
parosekundowe opóźnienie.

--
tbr