Re: Jaka myszka na BT do laptopa ?

Autor: HB <ty-grysek_at_SKASUJ.wp.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 14:49:53 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
news:gvnuqg$jo7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam
> Polecicie jakas myszke do laptopa na Bluetooth ?
> Na razie zastanawiam sie nad logitechem v470 i MS 5000.
> Widze, ze sa jeszcze Kenigston i Sony Vaio.
> Czy na cos jeszcze warto zwrocici uwage ?
> Co byscie polecili ze swojej strony ?

Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth. Mam złe
doświadczenia: jakiś Logitech laserowy (modelu nie pamiętam) i notebook HP
6730b (problem dotyczy wielu takich kompletów). Bardzo długo nawiązują
połaczenie (budzą się?) a czasami wogóle i trzeba wyłączyć i włączyć moduł
bluetooth lub wręcz na nowo sparować. Być może problem dotyczy tylko tego
zestawu i systemu operacyjnego Vista...
Faktem jest jednak że jak już wystartują to działają bez zarzutu.

Pozdrawiam
HB