Re: Jaki wentylator procesora?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 15:04:28 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com>
napisał w wiadomości news:h0565j$ce0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Mam procesor Sempron LE1100 na płycie ASUS M2N-MX SE PLUS
> w obudowie Chiefteca BS-02W-W-W, na razie z oryginalnym
> wentylatorem.
>
> Na jaki zamienić tenże oryginalny wentylator procesora?

oryginalny jest całkiem cichy o ile włączymy regulację obrotów w biosie.
Sempron LE nie potrzebuje w zasadzie żadnego mocnego chłodzenia. Można nawet
całkowicie zdjąć wentylator i zostawić sam radiator a chłodzenie uzyskać
tylko z tego co wywieje ten w zasilaczu. Dodam tylko, że wentylatory w
zasilaczach chiefteca są dość głośne i dobrze je wymienić na coś cichszego.
Dobrze też wyjąć celofanową przegródkę która zasłania dokładnie połowę
wentylatora (montują ją w większości chiefteków), swoją drogą nie wiem po co
oni je tam dają, raz, że zmniejsza przepływ powietrza o połowę, dwa powoduje
głośniejszą pracę wentylatora.