Re: Jaka myszka na BT do laptopa ?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 00:00:38 MET DST

HB pisze:
> Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w
> wiadomości news:gvnuqg$jo7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Osobiście - z doświadczenia - nie polecam myszek bluetooth.

Ja wręcz przeciwnie - używam od kilku miesięcy myszy Della, robionej
przez Logitecha i sprawuje sie idealnie. Nigdy nie zerwała połączenia w
czasie pracy. Jedyny problem zdarza się tylko wtedy gdy włączamy mysz
podczas startu komputera, należy ja włączać przed startem kompa albo po
pojawieniu sie ekranu logowania lub ekranu windowsa jeśli nie mamy
profili. Komunikację z komputerem nawiązuje max w 2 sekundy.