Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 15:04:41 MET DST

rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości foc925lgtqn3mvlkam5cl42tuhmar9dc41@4ax.com pobredza:

> teraz mi sie przypomnialo, dlaczego na innych grupach mam cie w KFie.

No więc dlaczego? Zresztą nie przypominam sobie, abym cię widział
gdziekolwiek indziej poza pl.rec.film i tutaj.

> wiekszosc komedii romantycznych ma duza dystrybucje, a to dla ciebie
> duze projekty?
> a do malej dystrybucji to pewnie projekty na komorkach robia.
> ok. jaki software uzywany jest w duzych projektach filmowych, ktory
> chodzi na linuxie? wysil sie.

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.advocacy/msg/8e1f7f32dfbd20d2

I inne posty Kiliana na temat programów do montażu.

Śmiało, napieraj.

> jak ty filmy dokumentalne ogladasz z divxow dolaczanych do platkow
> sniadaniowych, to mnie juz nic do tego.
> radze ci nie brnij dalej, bo widac, ze i o tym tez nic nie wiesz.

Ależ wrzucaj sobie filmy dokumentalne, i co tam jeszcze sobie chcesz
żeby zawęzić kryteria. W końcu pewnie wyjdzie na twoje.

--
tbr