Re: jakosc dzwieku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 14:57:41 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"

>W zasadzie to SB128 CT 4700 i CT 4750/4751
>oraz Ensoniq CT 4810/4815.

ES 1371 i ES 1373 (o ile to nie inne oznaczenia któregoś z tych, które
wymieniłeś powyżej).

>Mialem kilka - wszystkie szumialy jak nieszczescie.
>Moim skromnym zdaniem to byl zwykly skok
>Cretive Labs na kase z sektora budzetowego.

Zaraz, przecież CL to był od zawsze sektor budżetowy.

>W kazdym razie w tej klasie znacznie sympatyczniej
>wspominam YMF-724 Yamahy.
>Mniej toto szumialo, mialo fajny syntezator, a pod
>DOS'em lepiej sobie radzilo ze standardem "sound-blaster"
>niz sam SB128 z SBLinkiem razem wziety. ;)

Oj, to ja w ogóle miło wspominam starego dobrego GUS-a.
Szkoda, że producent miał własny produkt w dupie i nie wypuścił
sensownych driverów pod Windows.

--
[------------------------] Okruchami  życia  można nakarmić wróble, ale
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] nie sępy.(Wojtek Moszko)