Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 20:24:14 MET DST

On Tue, 2 Jun 2009 15:04:41 +0200, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

>rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
>w wiadomości foc925lgtqn3mvlkam5cl42tuhmar9dc41@4ax.com pobredza:

>No więc dlaczego? Zresztą nie przypominam sobie, abym cię widział
>gdziekolwiek indziej poza pl.rec.film i tutaj.

bo jestes bez pojecia czepiajacym sie .... wpisz sobie ci bardziej
pasuje, lewaka, prawaka, dupka, buraka, prostaka ipt. itd.

>http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.advocacy/msg/8e1f7f32dfbd20d2
>
>I inne posty Kiliana na temat programów do montażu.

no jeszcze lepiej. widac, ze ty tez nie odrozniasz animation i special
effect od edycji, mimo ze autor sam dokladnie o tym pisze i wlasnie
takie nieporozumienie wytyka. nawet nie potrafisz, ze zrozumieniem,
czytac na co sie powolujesz.

edycja w projektach 3D jest czym innym procesem niz edycja normalnego
filmu (inna logistyka calego projektu), a pixar uzywa piranha, nie do
edycji, ale glownie do czesciowej kompozycji, poprawek i korekcji
koloru calosci, i obecnie ze wzgledu na to, ze program poparty
odpowiednim hardwarem ma jeden z najlepszych playerow materialu
przygotowywanego do przezentacji w 3D. nie do edycji czyli montazu, bo
w tym wypadku mozliwosci tego software sa dosc mocno ograniczone.

>Śmiało, napieraj.

najpierw naucz sie czytac ze zrozumieniem, to moze bedzie na co.

>Ależ wrzucaj sobie filmy dokumentalne, i co tam jeszcze sobie chcesz
>żeby zawęzić kryteria. W końcu pewnie wyjdzie na twoje.

a potem sie pytasz, dlaczego na pl.rec.film siedzisz w KFie. wlasnie
za rzeczowsoc dyskusji. <rs>