Re: Palmtop i ethernet

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 22:03:58 MET DST

Artur Frydel pisze:
> Witam.
>
> Ja nie o pecetach (choć jesli się uprzeć to palm może być traktowany
> jako PC), ale zapytam tutaj - bo grupa aktywna i mało trolli :)
>
> Szukam urządzenia klasy palmtop z wbudowanym interfejsem ethernet - ale
> nie WiFi (choć też może być). Mam na myśli klasyczną kartę sieciową -
> niekoniecznie wbudowaną w bebechy - może być jako dołączany moduł, byle
> małe i zgrabne to było. Można coś takiego dostać na polskim rynku? I za
> normalne (>1500zł) pieniądze? Przeszukałem pobieżnie allegro, ale tam nic
> [...]
pychodzą mi na myśl 3 rozwiazania.
1. karty rozszerzeń w postaci takiej jak karta pamieci SD
2. telefon z funkcją host usb (toshiba g900) która "skuma" ze podłączasz
jej karte sieciową do usb, z tym ze pomysł moze przekreślic brak sterowinków
3. prawie każdy telefon (pda) podłaczony do komputera, moze działać jak
gdyby był podłączony w sieci.

Niestety, chyba najtańszym wyjściem będzie zakup PDA z wifi, +
router/acces point z wifi.

ToMasz

PS Polecam takie rozwiazanie. tak słucham radia internetowego na PDA. Na
tym pda "chodzi" serwer FTP, wiec mam łatwy dostęp do plików, pomimo ze
nie mam windowsa, niepotrzebuje sterowników, activesynca...