Re: Palmtop i ethernet

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 22:37:53 MET DST

ToMasz wrote:

> pychodzą mi na myśl 3 rozwiazania.
> 1. karty rozszerzeń w postaci takiej jak karta pamieci SD

Chyba to będzie najrozsądniejsze wyjscie - o ile takie karty istnieją.
Poniższe odpada. Chcę aby toto mieściło mi się w kieszeni. Kabelek
potrzebuję w zasadzie od czasu do czasu. Jak jestem na gościnnych
występach i muszę zdiagnozować jakiś problem w sieci. W sumie mam od tego
laptopa, ale zdarzało się już że laptopa akurat pod ręką nie było, a
trzeba było się do sieci podłączyć. Taki palm (robiący jednocześnie za
komórkę, automapę, z modułem wifi) byłby jak znalazł.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
In /dev/null no one can hear your scream