Palmtop i ethernet

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 21:51:36 MET DST

Witam.

Ja nie o pecetach (choć jesli się uprzeć to palm może być traktowany
jako PC), ale zapytam tutaj - bo grupa aktywna i mało trolli :)

Szukam urządzenia klasy palmtop z wbudowanym interfejsem ethernet - ale
nie WiFi (choć też może być). Mam na myśli klasyczną kartę sieciową -
niekoniecznie wbudowaną w bebechy - może być jako dołączany moduł, byle
małe i zgrabne to było. Można coś takiego dostać na polskim rynku? I za
normalne (>1500zł) pieniądze? Przeszukałem pobieżnie allegro, ale tam nic
ciekawego nie znalazłem... Może ktoś tutaj wie coś więcej o takim
sprzęcie?

--
Artur 'Bzyk' Frydel
In /dev/null no one can hear your scream