Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 15:44:08 MET DST

Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

> Człowieku jak Ty nie rozumiesz o co mi chodzi.

Przyznam szczerze ze nie. Zaczeles od tego jak to OSX bije na glowe Windows
7, a jak przyszlo co do czego i chcialem sie dowiedziec w czym to tak bije..
to raptem wsyztlo Ci ze w tym ze pod Windows jest za duzo sprzetu, i za duzo
wersji samego Windowsa.
Aha, no i ze masz problem z instalowaniem Windowsow.

> Chodzi o to, że osx jest wydawany w jednej wersji, bez ograniczeń w lepszej
> cenie niż nie ograniczona vista czy XP pro.
> Za 341 zł możesz kupić wersje tkz Family Pack, która uprawnia cię do
> zainstalowania tego na 5 mac-ach.

...dodaj jeszcze do tego cene MAC-a, bo przeciez nie zainstalujesz na
"zwyklym" pececie - dopiero zaczna sie schody ze sterownikami.

> Cena nie wiele wieksza od GOŁEGO Xp PRO które defakto technologia
> jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko tą wersje w
> ogóle można równać z osx to osx z całym pakietem wychodzi jeszcze taniej.
> Wiec o czym tutaj więcej gadać?.

O tym ze masz kompletnie bezuzyteczny system bez sprzetu, a sprzet jest do
niego drogi. Wybacz, ale szermowanie w przypadku produktow ze znakiem
jablka argumentem ceny w Polsce wywolac moze jedynie usmiech politowania.

--
Mark