Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 15:55:30 MET DST

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
news:1cp3x18z28y2m$.dlg@smok.wot...

> Przyznam szczerze ze nie. Zaczeles od tego jak to OSX bije na glowe
> Windows
> 7, a jak przyszlo co do czego i chcialem sie dowiedziec w czym to tak
> bije..
> to raptem wsyztlo Ci ze w tym ze pod Windows jest za duzo sprzetu, i za
> duzo
> wersji samego Windowsa.
> Aha, no i ze masz problem z instalowaniem Windowsow.

> ...dodaj jeszcze do tego cene MAC-a, bo przeciez nie zainstalujesz na
> "zwyklym" pececie - dopiero zaczna sie schody ze sterownikami.
Po prostu w moim przypadku po wielu latach pracy na windowsach mam jego
dosyc. Szczegolnie po tym jak miałem okazje pracowac troszke na machu. Ze
tak powiem wyroslem z dlubania i majsterkowania w komputerze i systemie
operacyjnym, tym bardziej ze po takich zabiegach jak przychodzi pracowac na
windowsie predzej czy pozniej sie wysypuje i znacznie zwalnia, nie można na
tym polegać.

> O tym ze masz kompletnie bezuzyteczny system bez sprzetu, a sprzet jest do
> niego drogi. Wybacz, ale szermowanie w przypadku produktow ze znakiem
> jablka argumentem ceny w Polsce wywolac moze jedynie usmiech politowania.
No tak, albo tanio albo dobrze. Co do cen maków w Polsce zgadzam się z Toba,
że ceny są wręcz absurdalne szczególnie biorąc pod uwagę przeciętne polskie
zarobki szczególnie po wzroście dolara. Ale to nie zmienia faktu, że te
komputery i system jest lepszy od PC + windows. Biednemu zawsze wiatr w
oczy.
Poza tym można kupić używany komputer MAC za rozsądną cenę i wtedy myślę, że
praca na macu zrekompensuje cenę.