Zależy Ci na danych czy na dysku?
Jak na dysku to sobie odpuść. Lepiej nie ryzykować, że dane gdzieś
wyciekną. (pisałeś, że są ważne).
Mi kiedyś padł nowiutki pendrive z kluczami szyfrującymi IPsec, niestety
miałem je zapisane czystym tekstem więc pendrive poszedł na przemiał :-(
Od tamtej pory szyfruję wszystkie ważne dane na nośnikach przenośnych
więc mogę śmiało oddawać na gwarancje jakby co :-)
mp.
> Problem w tym, ze do sprzedawcy mam ponad 100km, a dysk w firmie.
> Nie za bardzo usmiecha mi sie oddawac dysk z danymi firmowymi (bo jak
> ktos go naprawi i dane wpadna w niepowolane rece to...), troche patowa
> sytuacja. Dlatego szukam namiarow na przedstawiciela firmy, bo chcialem
> zapytac co w takiej sytuacji zrobic.
> Znalazlem numer do Seagate: 0800-311-1238 ale jeszcze nie dzwonilem.
>
> Pzdr
>
Received on Sun May 31 23:10:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 31 May 2009 - 23:51:05 MET DST