Re: kto serwisuje w PL dyski MAXTOR?

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_gazeta.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 23:07:16 MET DST

Zależy Ci na danych czy na dysku?
Jak na dysku to sobie odpuść. Lepiej nie ryzykować, że dane gdzieś
wyciekną. (pisałeś, że są ważne).

Mi kiedyś padł nowiutki pendrive z kluczami szyfrującymi IPsec, niestety
miałem je zapisane czystym tekstem więc pendrive poszedł na przemiał :-(

Od tamtej pory szyfruję wszystkie ważne dane na nośnikach przenośnych
więc mogę śmiało oddawać na gwarancje jakby co :-)

mp.