Re: Nagrywarka zewn. dvd - slim czy zwykla?

Autor: tangie <tangie_at_Wytnij-TOwp.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 22:58:57 MET DST

> Slim:
> + cieńsza, lżejsza, czyli wygodniejsza do wsunięcia gdzieś do torby laptopa
> + zasilanie z USB laptopa, brak dodatkowego zasilacza, kabelka,
> konieczności szukania gniazdka, możliwość nagrywania bez 230v
> - wolna, tak samo wolna jak slimowy napęd wbudowany w laptopa, czyli
> jakieś max cdr x24 (dotyczy to odczytu i zapisu), x2 - x4 dvdr,
> wolniejsze ruchy głowicy itp. I nie ogranicza tego wcale wydajność usb,
> tylko samego napędu.
> - dość delikatna
> [...]

Super o to mi chodzilo! Chyba zdecyduje sie na zwykla nagrywarke w
klasycznych gabarytach. Moze cos polecicie? Na stronie Vobis'u jest taka
nagrywarka Samsunga za 199 zl ale w komentarzach, ktos tam ja
skrytykowal. A moze znacie cos innego w podobnej cenie. Chcialem juz
brac z tego sklepu tego samsunga slim za 249 ale chyba wole w takim
razie zwykla.

dzieki i pzdr,