Washi pisze:
> Użytkownik "venioo" <venioo.usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości
> news:gvo45i$ioo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Bo w necie znalazlem wzmianke, ze firma SEAGATE przejela zobowiazania
>> serwisowe. Gdzie w PL mozna odeslac uszkodzony dysk zewnetrzny? (MAXTOR
>> ONE TOUCH USB 500GB)
>
> Udaj sie do sprzedawcy z gwarancja, a on go powinien wyslac do Seagate.
>
Problem w tym, ze do sprzedawcy mam ponad 100km, a dysk w firmie.
Nie za bardzo usmiecha mi sie oddawac dysk z danymi firmowymi (bo jak
ktos go naprawi i dane wpadna w niepowolane rece to...), troche patowa
sytuacja. Dlatego szukam namiarow na przedstawiciela firmy, bo chcialem
zapytac co w takiej sytuacji zrobic.
Znalazlem numer do Seagate: 0800-311-1238 ale jeszcze nie dzwonilem.
Pzdr
-- veniooReceived on Fri May 29 13:45:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 May 2009 - 13:51:07 MET DST