Re: kto serwisuje w PL dyski MAXTOR?

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 May 2009 - 13:40:19 MET DST

Washi pisze:
> Użytkownik "venioo" <venioo.usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> Udaj sie do sprzedawcy z gwarancja, a on go powinien wyslac do Seagate.

Problem w tym, ze do sprzedawcy mam ponad 100km, a dysk w firmie.
Nie za bardzo usmiecha mi sie oddawac dysk z danymi firmowymi (bo jak
ktos go naprawi i dane wpadna w niepowolane rece to...), troche patowa
sytuacja. Dlatego szukam namiarow na przedstawiciela firmy, bo chcialem
zapytac co w takiej sytuacji zrobic.
Znalazlem numer do Seagate: 0800-311-1238 ale jeszcze nie dzwonilem.

Pzdr

--
venioo