Re: Jaki dysk 2,5" do laptopa

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 06:44:41 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gvpq10$g8j$1@inews.gazeta.pl pobredza:

> Ja odniosłem się tylko do Tibera/Tibra. :)

Tibera. Ja też odniosłem sie tylko do siebie :) Kocie, dla pytającego
kolegi była rada, żeby nie patrzeć tylko na tabelki z liczbami i firmę,
ale też zapytać konkretnych użytkowników.

> Rozglądam się za
> dyskiem do swego notebooka. Nie żeby WDC, z którym kupiłem
> ten notebook był zły, ale jeśli można szybciej i więcej, to
> czemu nie... :) I mnie potrzebny SATAnistyczny, nie PATAlogiczny...

Jeśli mój dysk miałby działać równie wydajnie jak ten Samsung przez
pierwsze pół roku, to spokojnie wystarczyłoby mi 5400.

--
tbr