Re: SERVICE TAG

Autor: yabba <g.kwiatkowski_at_aster_wytnij_city.net>
Data: Wed 27 May 2009 - 01:41:26 MET DST
Message-ID: <gvhun8$db9$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości
news:gvh6v7$5qk$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
> wiadomości news:1j3ci0uq6wmla.1rkhypt8i5ir3$.dlg@40tude.net...
>> Dnia Tue, 26 May 2009 18:02:55 +0200, Adax na pl.comp.pecet napisał(a):
>>> B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod?
>> http://tinyurl.com/qv4ak9
>>> Jakie są możliwości tego TAGa dla kupującego laptop?
>> Możesz sprawdzić stan gwarancji, pierwotną konfigurację systemu, kraj
>> pochodzenia sprzętu i ewentualnie kanał dystrubucji ( czy to nie np.
>> produkt refurbished ), itd. Jak zadzwonisz do supportu Della to pewnie
>> dowiesz się dużo więcej, np. czy sprzęt jest zgłoszony jako kradziony.
>
> Dziękuję! Extra, że można tu zawsze na Kogoś liczyć, serdeczności!

Nie trzeba dzwonić. Wszystko dostępne przez WWW.

http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/pl/details?~ck=ln&c=pl&l=pl&lnki=2&s=gen

-- 
Pozdrawiam,
yabba
Received on Wed May 27 01:45:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 May 2009 - 01:51:05 MET DST