Re: SERVICE TAG

Autor: Adax <Adax_TnijTo_at_op.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 18:56:04 MET DST
Message-ID: <gvh6v7$5qk$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:1j3ci0uq6wmla.1rkhypt8i5ir3$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 26 May 2009 18:02:55 +0200, Adax na pl.comp.pecet napisał(a):
>> B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod?
> http://tinyurl.com/qv4ak9
>> Jakie są możliwości tego TAGa dla kupującego laptop?
> Możesz sprawdzić stan gwarancji, pierwotną konfigurację systemu, kraj
> pochodzenia sprzętu i ewentualnie kanał dystrubucji ( czy to nie np.
> produkt refurbished ), itd. Jak zadzwonisz do supportu Della to pewnie
> dowiesz się dużo więcej, np. czy sprzęt jest zgłoszony jako kradziony.

Dziękuję! Extra, że można tu zawsze na Kogoś liczyć, serdeczności!
Received on Tue May 26 19:00:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 May 2009 - 19:51:07 MET DST