Re: Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 01:12:45 MET DST

rageofhonor pisze:

> Ja nie stosuję podkładki do mojej laserówki i nie mam problemów.
>
> Podkładki zawsze mi utrudniały sterowanie myszą. Dlatego całkiem z nich
> zrezygnowałem.

Miałam kiedyś taką podkładkę trójwymiarową, jakąs nylonową i myszka na
niej śmigała (ale to była myszka kulkowa, kiedyś). Potem już kupowałam
myszki optyczne i na podkładkach dostawały wścielkizny. Nie można było już
dostać takiej trójwymiarowej podkładki, tylko jakieś dziadoskie.
Przestałam więc ich używać i myszka jeżdzi po drewnianym, wysuwanym
blacie. Raz kupiłam na allegro myszkę bezprzewodową, ale musialam ją
odesłać bo kursora nie mogłam złapać, znaleźć lub ciągle się zawieszał.
Chciałabym kupić jakąś laserową do PC-ta (nie laptopa), ale się boję czy
nie wyrzucę pieniędzy w błoto, chcialabym, żeby dobrze działała.

--
animka