Re: Wynalazki z allegro

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 26 May 2009 - 14:32:53 MET DST

> W tym, ze odtwarzacz sluzy do _ODTWARZANIA_ a nie
> przechowywania filmow.

I jako taki moze sobie byc spokojnie ciut wiekszy.

> Rownie dobrze nie trzeba tam wkladac dysku, tylko karte SD,
> ktora jest malutka i miesci sie wszedzie.

Nie wiem jak Ty, ale ja jednak nie kupije nowej karty
SD za kazdym razem jak mi sie na niej miejsce skonczy. :P

Jaki widzisz sens w trzymaniu filmow z wakacji na plytach
i przegrywaniu ich na SD za kazdym razem jak bede
chcial je w tym cudzie odtworzyc??

pozdrawiam,
Vituniu.