Re: Wynalazki z allegro

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 19:48:23 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gvgm4k$nu4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> I gdzie widzisz sprzecznosc z tym, co napisal RadoslawF? :)

ano w tym że kolega skupia się na możliwości przenoszenia danych a nie tym
do czego to ma służyć, to tak jakbyś napisał że laptop jest do dupy bo dane
można miec na plytach DVD a nie na dysku - mówimy o użadzeniu którego
najwazniejsza cecha jest dekoder i zestaw przetworników C/A i słuzy do
odtwarzania muzyki i filmów - więc twierdzenie że "do noszenia jest o 100 zł
za drogie" i " ża jako sprzęt ... do przechowywania filmów" też be. to nie
jest do przenoszenia i przechowywania !!! najwazniejsza cechą sa
prztworniki, wzmacniacze i dekodery - one nie kosztują 0zł