Re: Mysz bezprzewodowa do laptopa

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 23:23:46 MET DST

Użytkownik "Ewa" <e@wa.com.pl> napisał w wiadomości
news:gvbcdl$o5h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Używałam przy laptopie małą myszkę firmy Trust
> (kupioną razem z torbą do laptopa), ale chyba
> przerwał się kabelek nawijany na rolkę, pozwalającą
> go wydłużać i skracać. Kursor myszy nie porusza się.
> Myszka była fajna, ale ten zwijający się kabelek
> już mniej.
> Chcę zatem kupić myszkę bezprzewodową.
> Nigdy takiej nie miałam i stąd moje pytania:
> - czy myszka bezprzewodowa do laptopa powinna
> spełniać jakieś szczególne wymagania?
> - na co warto zwrócić uwagę przy wyborze myszki?
> - przez jaki mniej więcej czas wytrzymuje bateria?

Myszki bezprzewodowe to swietna rzecz ale jesli chodzi o takie na
2,4Ghz to jest maly problem. Jak poloze blisko telefon i on zadzwoni
to komunikacja pada. Musze wyjac odbiornik z portu i wlaczyc
ponownie. Nie wiem jak myszki na bluetooth.

A jesli chodzi o czas zycia baterii to pewnie od kilku dni do prawie
roku (np moj logitech MX620).