Mysz bezprzewodowa do laptopa

Autor: Ewa <e_at_wa.com.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 13:50:17 MET DST

Witam!

Używałam przy laptopie małą myszkę firmy Trust
(kupioną razem z torbą do laptopa), ale chyba
przerwał się kabelek nawijany na rolkę, pozwalającą
go wydłużać i skracać. Kursor myszy nie porusza się.
Myszka była fajna, ale ten zwijający się kabelek
już mniej.
Chcę zatem kupić myszkę bezprzewodową.
Nigdy takiej nie miałam i stąd moje pytania:
- czy myszka bezprzewodowa do laptopa powinna
  spełniać jakieś szczególne wymagania?
- na co warto zwrócić uwagę przy wyborze myszki?
- przez jaki mniej więcej czas wytrzymuje bateria?

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Pozdrowienia
Ewa