Re: Laptopy 12-13" z SSD

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 24 May 2009 - 15:27:14 MET DST

Klaudia pisze:
> Witam ponownie! Rozglądam się za laptopem mobilnym 12-13" i zauważyłam, że
> pojawiły się laptopy z dyskami 64 GB SSD -dyskami flash. Co o tym sądzicie? Czy
> te dyski są trwałe? Ponadto jakie lapki 12-13" posiadają te napędy i są bez
> wewn. napędów DVD? B. proszę o naprowadzenie.
> Ten:
> http://www.allegro.pl/item642922891_dell_xps_m1330_c2d_2_5ghz_64ssd_led_torba_1019.html
>
> jest fajny, ale ma DVD i trochę za drogi :) Pozdrawiam
To kup tańszy, a dysk SSD kup osobno.
Skoro obecnie sensowne dyski SSD kosztują po 500-1000zł conajmniej, i są
   to nowości, to czego oczekujesz w laptopie 'refurbished' czyli
odnawianym czyli mającym ileśtam już miesięcy, plus ileś miesięcy od
wyprodukowania dysku do jego zamontowania itd. W skrócie - to nie będzie
nowość. Ani też nie ma co się spodziewać dysku za 1000zł w laptopie za
1999zł ;)