Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 24 May 2009 - 15:35:58 MET DST

Michal AKA Miki pisze:
> Budzet - do 1000zl netto,
> lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
> sie myle....
A określ jaka cena za sztukę wydruku cię interesuje, i jakie
zakolorowanie % tych wydruków. Bo laser niby kosztuje dużo, ale jak masz
wydrukować po 3-6tyś str na tonerze "regenerowanym" za ~100-200zł za
kolor, to nie wychodzi wg mnie drogo. Albo (ale to przekraczając
znacznie budżet) na kolorowym ksero-faxo-kombajnie ~10tyś stron na 4
butlach z tonerem po ~50zł :) A wydruk wychodzi dużo szybciej, wydruki
są trwalsze, no i wytrzymałość sprzętu bywa większa niż przy atramentach
zasychających itp.

Chyba że interesuje cię raczej wydruk full-kolor całe strony, to wtedy
zasilanie stałe w tusz z zewnętrznych baniaczków, pilnowanie by
codziennie drukowało bez przerwy i nie zaschło... Inaczej kartridze
wychodzą drogo, a jak są tanie - to wymiana głowic (które w OJ są
osobno) dość szybko wychodzi drogo..