Re: Czas pracy dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 13:18:37 MET DST

Artur M. Piwko pisze:
> In the darkest hour on Sun, 24 May 2009 06:46:04 +0200,
> Osadnik <osadnik.www@wp.pl> screamed:
>
> Ale RAID to nie backup.

nie tyle co backup co brak głupawki przeinstalowywania systemie i
kopiowania wszystkiego w pospiechu bo dysk musi iść na gwarancje.

Jak często awarii ulegają całe macierze RAID a jak często pojedyncze
dyski...

> Ja majÄ…c dwa dyski do dyspozycji u siebie
> wybrałem 1+1 via rsync.

Pamiętanie o backupie sie nie sprawdza w moim wydaniu. a automatyczne
włączanie sie backupu doprowadza do szału kiedy akurat cos robimy.
komputera nie bede zostawiał na noc by sie backup zrobił. niech sie robi
samodzielnie przecież po pierwszym zbackupowaniu ilość danych
zmieniajÄ…cych siÄ™ bedzie niewielka. A program taki jak cobian backup
musi wszystko przeliczyć na nowo no i program nie dobiera sie do skóry
plikom systemowym aktualnie używanym.

możesz jakieś szczegóły dać odnośnie tego "1+1 rsync"