Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Sun 24 May 2009 - 13:18:05 MET DST

Michal AKA Miki wrote:
> Sorki, zapomnialem o podstawach :)
> Budzet - do 1000zl netto,
> lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
> sie myle....

Generalnie mogę Ci doradzić z ręką na sercu - UNIKAJ OFFICEJET.
Nad tą serią ciąży jakieś cholerne fatum. Przygody z OJ nie zniechęciły
mnie jednak do atramentówek HP i od tygodnia jestem szcześliwym
posiadaczem HP Photosmart 7280 (CC567B).

Drukarka, skaner, fax, WiFi, Ethernet, Bluetooth, 6 pojemników na tusze,
ADF, czytniki kart, cuda na kiju. Generalnie przekracza Twój budżet,
ale daje więcej niż oczekujesz (skaner/fax/duplex), ew. poszperaj wśród
niższych modeli z tej serii. Generalnie Photosmarty mają dobre opinie,
nawet te za 400zł.

<http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/18972-18972-238444-410635-410635-3204782-3382176.html?jumpid=reg_R1002_PLPL>

Wiem, że trochę nie na temat ;)
ale mówiąc krótko: rzuć okiem na serię Photosmart.