Re: Sapphire Radeon Toxic HD4850 - zmiana ch³odzenia

Autor: Gil <gil0.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 00:03:50 MET DST

Nazgul <a@vp.pl> napisa³(a):

> Je=B6li chodzi o ch=B3odzenie w obudowie - no problem. Dwa wiatraki 120 m=
> m -=20
> nawiewny na dyski od przodu i wyci=B1gowy nad grafik=B1 z tylu. Za sugest=
> ie=20
> dot. BIOS dzi=EAki, zaraz b=EAd=EA szuka=B3 a co do zmiany ch=B3odzenia n=
> a co=20
> najmniej cichsze - co zatem proponujesz skoro moje typy uwa=BFasz za=20
> bezsensowne?

Nie napisa³em, ¿e twoje typy s± bezsensowne ale wymiana samego tylko
ch³odzenia karty niewiele da.
Masz kartê która sie bardzo grzeje a z wentylacj± sza³u nie ma wbrew temu co
napisa³e¶. To jest karta do gier i obudowa powinna byæ dostosowana do tego.
Czyli po¿±dny boczny nawiew na kartê. Mo¿na niby i bez ale sam piszesz, ¿e
masz 100 stp na karcie.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/