Re: Sapphire Radeon Toxic HD4850 - zmiana ch³odzenia

Autor: Nazgul <a_at_vp.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 23:41:16 MET DST

Gil pisze:
> Nazgul <a@vp.pl> napisa³(a):

> Na twoim miejscu to bym poszuka³ najnowszego biosu do tej karty. Te fabryczne
> to by³y niedopracowane. Potem napisano wiele takich biosów gdzie temp. s± w
> stresie 20 stopnie mniejsze (ja flashowa³em Saphhire 4870).
> Tylko uwa¿aj, bo bios musi byc dok³adnie do twojej karty (wa¿na ilo¶æ pamiêci
> a nawet kolor laminatu!) bo kartê uwalisz.
> Obudowa te¿ powinna byæ dobrze wietrzona z du¿ym wiatrakiem 18-25 cm nad kart±.
> Wymian ch³odzenia na to proponujesz chyba nie ma sensu.

Je¶li chodzi o ch³odzenie w obudowie - no problem. Dwa wiatraki 120 mm -
nawiewny na dyski od przodu i wyci±gowy nad grafik± z tylu. Za sugestie
dot. BIOS dziêki, zaraz bêdê szuka³ a co do zmiany ch³odzenia na co
najmniej cichsze - co zatem proponujesz skoro moje typy uwa¿asz za
bezsensowne?

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracuj±cy miast i wsi bêdzie zjada³
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"