Re: Dysk zewnętrzny - z jakim interfejsem wybrać?

Autor: Nazgul <a_at_vp.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 21:44:18 MET DST

Doc pisze:
> To wiem. Bardziej mi chodziło o informacje typu, że dyski typu YYY
> producenta ZZZ są kompletnie nieudana konstrukcją. A nie, że powszechnie
> znane i powtarzane opinie, że wszystko producenta AAA jest do bani :)

No cóż - ja mam doświadczenia z Seagatami niesławnej serii 7200.11 i mi
chodzą i nie narzekam (zaktualizowałem firmware). W zewnętrznych montują
to samo więc luzik :) Po prostu kup co Ci się podoba i używaj :) A co do
produktów do bani to ich jest o wiele wiele razy mniej niż tych dobrych.
  Po prostu pośród miliona użytkowników zawsze znajdzie się tysiąc
niezadowolonych i tych widać - zadowoleni siedzą cicho :) Jedyne co Ci
mogę doradzić to przejrzenie stron producenta dysku który wybierzesz za
poprawkami i aktualizacjami. Ale to pewnie wiesz i beze mnie :)

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"