Re: Latitude D430

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 21:34:58 MET DST

> Mam jednak pytanie co do procesorów, bo w tych laptopach spotykam:
> 1). CORE 2 DUO U7500 ( 2 x 1.06 GHZ)
> 2). Core 2 Duo ULV U7600 (1.2 GHz/1MB/533MHz)
>
> Rozumiem, że to starsze typy, ale ponoć oszczędne :) Poproszę jeszcze
> Kogoś z
> Was o komentarz co do tych 2 procesorów, bo takie widuję w D430.
> Pozdrowionka

Mogę powiedzieć, że to jest to ten sam procesor pod względem architektury
tzn a różnią się tylko częstotliwością taktowania.
ULV U7500 1,06GHz/2MB/533MHz
ULV U7600 1,2GHz/2MB/533MHz
Jeśli laptop z tym drugim jest nie droższy niż 150zł to możesz wziąć ten
drugi bo z nim laptop będzie nieznacznie szybszy, jednak do opisanych przez
Ciebie zastosowań wystarczy mocy obliczeniowej nawet temu pierwszemu.

Pozdrawiam
Darek