Re: Dysk zewnętrzny - z jakim interfejsem wybrać?

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Sat 23 May 2009 - 21:26:43 MET DST

Nazgul naskrobał(a):

> Co do samego dysku - moim zdaniem zawsze lepiej mieć więcej możliwości
> niż mniej. Kup najlepsze na jakie Cię stać. Ja np nie wyprowadzałem z
> kompa eSATA ale mam taka możliwość i gdybym potrzebował dysku
> zewnętrznego starał bym się brać właśnie taki dysk, który do eSATA dał
> by się podpiąć. Jeśli do tego Twoja płyta główna wspiera hotplugowanie
> to nawet bym sie nie zastanawiał. USB i IEEE1394 uważam za rozwiązania
> awaryjne...

Hmm. Akurat mam Pavilona i wszystkie te złącza :) Co do eSATA hotplug to
myślałem, że to rozumie się samo przez się...

> Co do producenta - paść Ci może każdy dysk, niezależnie od producenta.

To wiem. Bardziej mi chodziło o informacje typu, że dyski typu YYY
producenta ZZZ są kompletnie nieudana konstrukcją. A nie, że powszechnie
znane i powtarzane opinie, że wszystko producenta AAA jest do bani :)

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...