Re: Latitude D430

Autor: Klaudia <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 19:34:32 MET DST

ten:http://www.allegro.pl/item642193222_dell_d430_z_modemem_hsdpa_jak_now...

> [...]
> ten, do ktorego linka podalas - jest calkiem dobrym sprzetem.
> osobiscie bym tylko baterie wymienil - znaczy sie, dal 9cio komorowa
> badz wieksza (jesli jest mozliwe) - bo taki sprzet az sie prosi by go
> nosic ze soba. sprzet fakt, moze byc za slaby jesli planujesz edycje
> 3d badz tworzenie filmow na nim- co jednak byloby, imo, glupota. do
> zastosowan typowych (tych co wymienilas) sprzet ten sie nadaje
> swietnie (chociaz, swoja droga- grzebanie w excelu byloby wygodniejsze
> na 15" laptopie- badz na stacjonarnym). jako 2i komputer, uzupelnienie

Wielkie dzięki!
Mam jednak pytanie co do procesorów, bo w tych laptopach spotykam:
1). CORE 2 DUO U7500 ( 2 x 1.06 GHZ)
2). Core 2 Duo ULV U7600 (1.2 GHz/1MB/533MHz)

Rozumiem, że to starsze typy, ale ponoć oszczędne :) Poproszę jeszcze Kogoś z
Was o komentarz co do tych 2 procesorów, bo takie widuję w D430. Pozdrowionka