Re: Dysk zewnętrzny - z jakim interfejsem wybrać?

Autor: Nazgul <a_at_vp.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 20:29:43 MET DST

Po primo: W informatyce nie opłaca sie trzymac dużo towaru na magazynie
- ceny są zbyt płynne. Duzy zakup na magazyn to duże ryzyko straty w
przypadku spadku cen.

Co do samego dysku - moim zdaniem zawsze lepiej mieć więcej możliwości
niż mniej. Kup najlepsze na jakie Cię stać. Ja np nie wyprowadzałem z
kompa eSATA ale mam taka możliwość i gdybym potrzebował dysku
zewnętrznego starał bym się brać właśnie taki dysk, który do eSATA dał
by się podpiąć. Jeśli do tego Twoja płyta główna wspiera hotplugowanie
to nawet bym sie nie zastanawiał. USB i IEEE1394 uważam za rozwiązania
awaryjne...

Co do producenta - paść Ci może każdy dysk, niezależnie od producenta.
Weź to, co Ci się będzie podobało, w końcu to Twoje biurko ten gadżet
ozdobi :)

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"