Re: Latitude D430

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sat 23 May 2009 - 16:48:38 MET DST

On May 23, 8:50 am, "Klaudia" <minimaxiWYTNI...@op.pl> wrote:
> Mam zamiar kupić laptopa 12"" bez napędu DVD i ostatnio wpadły mi w oko na allegro
> sprzęty DELLA takie jak ten:http://www.allegro.pl/item642193222_dell_d430_z_modemem_hsdpa_jak_now...
>
> Plusy: zewn. DVD, matryca matowa, 1280x800, lekki, zgrabny Latitude, 1.3kg
> Minusy: dysk tylko 60-80GB, procesor: C2D 1-1.2 GHz,...
> W ogóle podobają mi się te DELLe D430, ale pytanie dla znawców, czy te lapki nie
> są już przestarzałe i za słabe? Użycie: prezentacje, zdjęcia, internet, skype,
> poczta, word, excel. Pozdrowionka
>
> --

przestarzale to sa jakies lapki typu penitum badz pentium with mmx.
ten, do ktorego linka podalas - jest calkiem dobrym sprzetem.
osobiscie bym tylko baterie wymienil - znaczy sie, dal 9cio komorowa
badz wieksza (jesli jest mozliwe) - bo taki sprzet az sie prosi by go
nosic ze soba. sprzet fakt, moze byc za slaby jesli planujesz edycje
3d badz tworzenie filmow na nim- co jednak byloby, imo, glupota. do
zastosowan typowych (tych co wymienilas) sprzet ten sie nadaje
swietnie (chociaz, swoja droga- grzebanie w excelu byloby wygodniejsze
na 15" laptopie- badz na stacjonarnym). jako 2i komputer, uzupelnienie
stacjonarnego, nadaje sie swietnie.

pozdrawiam
szymon