Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 21:47:48 MET DST

Dnia 2009-05-22 21:14, Użytkownik Tomek napisał:
> Widzę wątek rozwinął się bezcelowo :) Więcej w nim żartu z Pana OMSON'a jak
> celowych rad dla mnie. Oczywiście sterowniki ściągam tylko i wyłącznie ze
> strony producenta nvidia.com, jakoś umknął mi ten link z omegadrivers
> (rzeczywiście uśmieszek się pojawia z tym linkiem ;)), co do oprogramowania
> deinstalującego też nie postąpię pochopnie, najpewniej wcześniej bym
> sprawdził jaka jest data udostępnienia i nie korzystał z archaicznych
> narzędzi. Pozdrawiam.

Zostaw oprogramowanie i sterowniki. Skoro totychczas działało dobrze
to będzie działać dalej i bez znaczenia czy są stare czy nowe.
Karcie przysłużyłeś się mechanicznie i tu szukaj rozwiązania.
Dociśnij radiatory i monitoruj programowo temperaturę karty.
A na przyszłość kartę potraktuj delikatnie odkurzaczem bez wyjmowania
jej i odkręcania osłon, wentylatorów i radiatorów.

Pozdrawiam