Re: zewnetrzny mikrofon

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 20 May 2009 - 00:48:57 MET DST

"Andre" <nie.pisac@do.mnie.pl> wrote in message
news:guvbra$41p$1@news.onet.pl...
> Zeby uprzedzic dalsze pytania na temat ustawien - tak patrzylem w
> ustawienia zarowno windowsowe, jak i kazdego programu z osobna i nic
> nie daja zmiany. Z reszta zadna zmiana przed reinstalacja nie byla
> potrzebna. Wpinalem kabel i samo przelaczalo.

to zazwyczaj bylo rozwiazywane mechanicznie, ale skoro u ciebie
najwyrazniej nie jest zostaje kwestia sterownikow
jezeli masz najnowsze ze strony producenta laptopa i nie dziala
to sprawdz jeszcze starsze (wersja na oko zgodna z poprzednia)
po device id zobacz kto zrobil ten uklad i czy nie ma swoich
sterownikow na stronie

ale ja bym bardziej stawial na jakis program zainstalowany
przez producenta (siakis audio control panel) ktory do teraz
byl najwyrazniej w autostarcie, popatrz dokladnie w trayu
moze cos siedzi