Re: zewnetrzny mikrofon

Autor: Andre <nie.pisac_at_do.mnie.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 00:28:58 MET DST

animka wrote:

> Może te słuchawki włączyłeś nie do do tego gniazdka co trzeba?
> Poprzełączaj. A może gniazdko jest uszkodzone, nie kontaktuje, może
> kabelek uszkodzony.
> Ja bym jeszcze zainstalowała DirectX9.

O matko... animka, bez urazy, dzieki, ze mi pomagasz, ale chyba nie
czytasz tego co pisze :)
W pierwszym poscie napisalem, ze mam Viste - Vista ma standardowo
DirectX 10.
W drugim poscie napisalem, ze test windowsowy dziala, wiec i podlaczam
dobrze i same sluchawki dzialaja!!! Slychac w nich dzwiek, ale jedynie
z testu, a nie z jakiegokolwiek programu.

Zeby uprzedzic dalsze pytania na temat ustawien - tak patrzylem w
ustawienia zarowno windowsowe, jak i kazdego programu z osobna i nic
nie daja zmiany. Z reszta zadna zmiana przed reinstalacja nie byla
potrzebna. Wpinalem kabel i samo przelaczalo.

--
Pozdrawiam,
  Andre