Re: zewnetrzny mikrofon

Autor: Andre <nie.pisac_at_do.mnie.kurde>
Data: Wed 20 May 2009 - 01:50:52 MET DST

tg wrote:

> ale ja bym bardziej stawial na jakis program zainstalowany
> przez producenta (siakis audio control panel) ktory do teraz
> byl najwyrazniej w autostarcie, popatrz dokladnie w trayu
> moze cos siedzi

Coz... Okazuje sie, ze same sterowniki nie zalatwiaja sprawy. Musialem
doinstalowac jeszcze jedna aplikacje ze strony Toshiby. Ciekawe jest
to, ze w ustawieniach tej aplikacji (ani w opisie) nie ma nic na temat
urzadzen dzwiekowych, jest natomiast siec, usb, klawiatura,
podswietlenie przyciskow, a nawet kolejnosc urzadzen, z ktorych bootuje
komputer. A jednak to wlasnie ta aplikacja naprawila problem.

Pozostaje jednak jeszcze cos. Otoz zrobilem test Skypem i zeby w ogole
bylo cos slychac, musze dac /boost/ na maksimum, ale wtedy sa wyrazne
szumy. Wczesniej tak nie bylo. Myslisz, ze to wlasnie wina sterownikow?
Mam probowac starszych?

--
Pozdrawiam,
  Andre