Re: Obudowy zewnętrzne USB a dyski 2,5" i 3,5"

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 10:37:56 MET DST

Dnia 2009-05-18 16:06, Użytkownik BartekK napisał:

> Obecnie może to racja, ale firmowe kieszenie jednak miewają
> sensowniejsze kontrolery i sensowniejszą mechanikę i wykonanie (choćby
> złącza). Teraz "nieoryginalne" pudełka USB-2.5" produkcji Akasa,
> Chieftec, itp są na dość dobrym poziomie, ale do niedawna typowa
> chińszczyzna "aluminium 2,5" case" miewała kontrolery ledwo 20MB/s
> ciągnące...

Wszystko zależy do czego ma służyć taki dysk.
Mam znajomego miłośnika kinematografii który lata z 3,5 calowym
dyskiem z kontrolerami USB i FireWire. Dla niego najważniejsza
jest prędkość.
Ja od kilku lat używam 2,5 calowego maleństwa o pojemności 80GB
i moja pierwsza obudowa nie pozwalała na przekroczenie 20MB/s.
I jakoś specjalnie mi to nie przeszkadzało.

Pozdrawiam