Re: dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala

Autor: bumbarumba <bumbarumba_at_op.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 10:07:35 MET DST

Agaton pisze:

> Nie masz możliwości podłączenia aby sprawdzić? U mnie wszystko działa z
> jednym kablem.
>
> Agaton

Podłączyć zawsze mogę, ale jako człowiek ostrożny z natury wolę się
wpierw zapytać, bo coś mi się kiedyś obiło o uszy, że niekoniecznie tak
jest. To okrągłe zgrubienie na kablu niedaleko wtyczki, podobno może się
różnić zawartością - jakieś tam elektroniczne niuanse. A już raz się
przykro przekonałem, że mimo, że dwie rzeczy wyglądają tak samo, to
niekoniecznie muszą być wymienne.

bumbarumba