Re: jaki mobilny laptop

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 18:14:13 MET DST

On Sat, 16 May 2009 16:33:10 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Przypominam: komputer przenośny nie jest komputerem do nor-
>malnej, codziennej pracy, ale komputerem PRZENOŚNYM. Gdy
>jest mały, nie nadaje się za bardzo do oglądania filmów
>choćby.

Ależ właśnie znkinąłeś Thinkpady serii W - kierując się Twoim
minimalistycznym podejściem one nie mogą istnieć.

Przenośność laptopa (wg. mnie) jest wtedy, gdy nie potrzebujesz do
niego nic doczepieć, oprócz prądu. Jeżeli w normalnym zastosowaniu
potrzebuję do niego co chwilę coś doczepiać, to coś zostało źle
wybrane.

Kupując laptopa do pracy trzeba odpowiedzieć sobie na jedno pytanie:
czy laptop jest tylko pomocą czy głównym narzędziem. Jak pomocą, to
jak najmniejszy - i warto się zastanowić, czy nie wystarczy do tego
IPhone, czy inna lepsiejsza komórka, gdyby miał służyć tylko jako
notatnik lu zaszła konieczność zajrzenia od czasu do czasu do netu.
Jak do pracy - to wybrać takiego, który ma jak najwięcej potrzebnych
rzeczy wbudowanych.

--
Grzegorz Krukowski