Re: jaki mobilny laptop

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 18:26:17 MET DST

On Sat, 16 May 2009 18:12:29 +0200, "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> wrote:

>Użytkownik "CookieMonster" <"pn[WYTNIJ_TO]"@g.pl> napisał w wiadomości
>
>Dzieki wszystkim za wypowiedzi :) Rozumiem, że niektóre wypowiedzi były za
>12" bez DVD... Hmmm wlasnie sie nad tym mocno zastanawiam 12" czy 14" :)
>To ze ma byc matowa matryca to juz jasne! Notomiast panorama tez mi nie
>lezy, ale to juz chyba standard.
>Wolałbym standardowy ekran a nie panoramiczny, bo do prezentacji, textów,
>pdf itp. też mi brakuje w pionie :) Ale wydaje się, że zapomniano o tym, że
>notebook może być do pracy a nie tyllko do zabawy :)
Ja mam takiego staruszka jak ten:
http://sklep.akari.pl/sklep/index.php?rp=item&id_tow=2311

Niby ciężki ale do pracy go co dzień w plecaku noszę, samolotem z nim
latam i się przyzwyczaiłem. Długo pracuje na baterii, wgodna
pełnowymiarowa klawiatura, ale to już nie demon prędkości.

Za to mam pewną uwagę co do matrycy - ta dość wysoka rozdzielczość
punktuje przy pracy ze zdjęciami, ale w normalnym użytkowaniu mi
przeszkadza - muszę sporo przeskalować czcionki w Windowsie aby dało
się komfortowo pracować. Po prostu są za małe piksele. Ostatnio
również pobawiłem się w kalibrację i profilowanie tego ekranu i mam na
ten temat tzw. mieszane uczucia ;)

--
Grzegorz Krukowski