Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 May 2009 - 09:38:22 MET DST

Dnia Sat, 16 May 2009 00:37:36 +0200, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Przypuścmy, że masz rację. W takim razie w jaki interfejs sieciowy
> wyposażyłbyś łącze żeby osiągało wydajność 140Mb/s?

Przecież nikt nie neguje, że sprzętowo tkwi tam GB. W istocie od
początku chodzi o skopaną implementację jego obsługi. No i nie wiem
czemu włożyłeś w moje usta, że ja także twierdzę, że ten GB jest w tym
urządzeniu niepotrzebny.

Na tym jak sądzę można ten podwątek zakończyć.

> Nie uważam, żeby ta dodatkowa możliwość była warta róznicy w cenie. Inne
> lokalizacje backupu nie sa gorsze. Nikt poważny nie będzie zalecał
> backupowania na flashu.

Czasami jest to najwygodniejsze rozwiązanie. Przypuśćmy, że objeżdżam
swoje maszynki i z każdej z nich zrzucam obraz partycji na dysk USB albo
pena przy pomocy na przykład Drive Snapshota. Potem wracam do domu/firmy
i chcę przegrać szybko te obrazy na duży dysk sieciowy w rodzaju tego
IcyBox. Zresztą nieważne, ja po prostu naprawdę nie widzę realnego
powodu, dla którego pominięto obsługę systemu plików zainstalowanego na
99% komputerów z Windows. I nie pisz, że wytłumaczeniem jest cena, bo
doklejenie jeszcze jednego GPL-owego modułu do OS-a nic nie kosztuje.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/