Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 00:37:36 MET DST

news:r7lg6g48prtp$.dlg@kwinto.prv...

> Ale zgodzisz się, że ten gigabit niewiele różni się osiągami od zwykłej
> setki, prawda? Dla pełni kontrastu podałem Ci przykład analogicznego
> urządzenia NetGear ReadyNAS, którego osiągi są ponad dwa razy lepsze. On
> też ma łącze gigabitowe, tyle że już nie tylko z nazwy.

Przypuścmy, że masz rację. W takim razie w jaki interfejs sieciowy
wyposażyłbyś łącze żeby osiągało wydajność 140Mb/s?

> Pytasz, dlaczego tak dziwnie? Bo ja właśnie nie chcę włączać do tego
> komputera, lecz skorzystać z funkcji One-touch Backup, wbudowanej w to
> urządzenie. Jest to proste, eleganckie i skuteczne rozwiązanie. Pod
> jednym warunkiem: że nie będę musiał formatować swoich penów i dysków w
> ext3...

Nie uważam, żeby ta dodatkowa możliwość była warta róznicy w cenie. Inne
lokalizacje backupu nie sa gorsze. Nikt poważny nie będzie zalecał
backupowania na flashu.

> [...]
>
> O to, to. Lepiej mieć przetestowane rozwiązania od producenta niż
> garażowe przeróbki. Tu pełna zgoda.

Lepiej mieć to co potrzebne. I nie warto dopłacać za zbędne wodotryski.
Nawet jeśli marketingowcy twierdzą inaczej.