Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 May 2009 - 22:04:44 MET DST

Dnia Fri, 15 May 2009 15:47:17 +0200, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Moja krytyka dotyczyła twierdzenia autora jakoby gigabitowy ethernet był w
> tym urządzeniu niepotrzebny. Powtrórzyłeś tę opinię za nim, cytuję
> ""Gigabit" jest
> chyba tylko w nazwie." Oczko mniejszy od gigabitowego jest ethernet setkowy.
> Podane przeze mnie transfery przekraczają jego możliwości. Świadczą o tym,
> że obaj się myliliście.

Ale zgodzisz się, że ten gigabit niewiele różni się osiągami od zwykłej
setki, prawda? Dla pełni kontrastu podałem Ci przykład analogicznego
urządzenia NetGear ReadyNAS, którego osiągi są ponad dwa razy lepsze. On
też ma łącze gigabitowe, tyle że już nie tylko z nazwy.

> Dlaczego tak dziwnie? Przecież takie kopiowanie nie odbędzie się
> samodzielnie i tak trzeba uruchomić komputer. Naturalne będzie włożenie pena
> do komputera i wydanie polecnia zamiast podejścia do NAS-a, włożenia pena i
> powrotu do komputera. Zresztą NAS-y nie muszą być w miejscu łatwo dostępnym.

Pytasz, dlaczego tak dziwnie? Bo ja właśnie nie chcę włączać do tego
komputera, lecz skorzystać z funkcji One-touch Backup, wbudowanej w to
urządzenie. Jest to proste, eleganckie i skuteczne rozwiązanie. Pod
jednym warunkiem: że nie będę musiał formatować swoich penów i dysków w
ext3...

[...]
> Chwała zapaleńcom.

O to, to. Lepiej mieć przetestowane rozwiązania od producenta niż
garażowe przeróbki. Tu pełna zgoda.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/