Re: Trwalosc typow/marek dyskow DVD

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 14 May 2009 - 17:04:11 MET DST

"szary móżyn" <brak@adresu.email> wrote in message
news:0051957a$0$23909$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Tak jak już napisali poprzednicy, najpewniejszy jest Verbatim,
> identyfikator MCC lub CMC. Absolutnie wystrzegać się płyt TDK. Trafiłem na
> takie o identyfikatorze TDK-003 i degradacja nośnika po pół roku stania na
> półce nie pozwala na odczytanie płyty w moich nagrywarkach (na szczęście
> znalazłem napęd z dobrą korkekcją, który sobie z trudem, ale jednak
> poradził z większością danych). Inne marki to loteria, mam stare Esperanzy
> od CMC i Prodisca, które trzymają się bardzo dobrze.

Skoro juz o tym rozmawiamy, zwracacie uwage na predkosc zapisu? Nagrywajac
plyty audio 40x sciezki potrafia przeskoczyc w stacjonarnym odtwarzaczu,
nagrywajac z najwolniejsza dostepna predkoscia nigdy nie mialem tego
problemu. Dlatego co wazniejsze dane zawsze wypalam najwolniej jak sie da,
ale przyznam szczerze ze nigdzie nie widzialem testu potwierdzajacego sens
takiego dzialania.

Pozdrawiam
Kamil