Re: Jaki UPS?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 11:12:05 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:guggk6$die$1@news.telbank.pl...
> Witam.
>
> Ponieważ mój UPS umarł śmiercią tragiczną, muszę kupić coś
> nowego. Interesuje mnie zasilacz o maksymalnej mocy około
> 300W, tylko tradycyjnie nie wiem co kupić. Mam do wydania
> około 350zł.
>
> Co sądzicie o Ever Eco 500 CDS, kosztuje poniżej budżetu (wiadomo,
> im mniej tym lepiej), tylko nie wiem jak się sprawuje. A może coś
> innego? W tej klasie nie ma zbyt dużego wyboru...

Zastanów sie czy potrzebujesz sinusa czy napięcia schodkowego, zwanego
marketingowo sinusoidalnym. W tym drugim przypadku zasilacze PFC mają
kłopoty z solidnym wykonywaniem tej korekcji mocy od której biorą nazwę.
Sinusy są zwykle droższe, ale tani z tej grupy pojawił się bodajże w ofercie
Orvaldi. A ponieważ to chińczyk, to powinien być także i u pozostałych
przyklejaczy swoich nalepek.